Skip to main content

Retourneren & Terugbetalen

Retourformulier downloaden

1. Retourvoorwaarden

Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Na het aanmelden van het retour heb je 14 dagen de tijd om het product op te sturen naar ons. Volg daarvoor de onderstaande stappen.

Aanmelden
Om een bestelling te retourneren hebben wij van jou nodig:

  1. Het bestelnummer
  2. De reden van retour
  3. Het aantal producten dat je wenst te retourneren

Deze gegevens mag je ons toesturen per mail: hello@signedwithlove.nl. Wij nemen je aanvraag zo snel mogelijk in behandeling.

Verpakking

  • Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
  • Plaats het ingevulde retourformulier in de doos
  • Plak het meegeleverde retourlabel goed zichtbaar op de doos

Verzending

  • Lever het pakket in bij het postkantoor
  • Bewaar het verzendbewijs goed

2. Terugbetaling

Wanneer betalen we terug?
Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over.

Wat krijg je terug?
Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten.

Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.

Kosten voor het retour sturen
De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.

3. Instructies retourneren

Terugsturen
Zorg ervoor dat:

  • De cadeaubox compleet is, alleen complete cadeauboxen nemen wij terug (losse artikelen niet)
  • Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
  • Dat de kopie-factuur en retourformulier zijn bijgevoegd

Handige tips
We proberen je retour zo snel mogelijk te verwerken. Hier nog wat handige tips.

  • Zorg ervoor dat je de artikelen goed inpakt zodat ze niet beschadigen tijdens transport.
  • Om afval te besparen kan je de doos gebruiken waarin wij het product naar je hebben verstuurd.
  • Zorg dat het adreslabel goed leesbaar is.

Versturen
Breng het pakket naar een postkantoor naar keuze. Hier ontvang je een verzendbewijs. Bewaar deze goed totdat de retour volledig is afgehandeld. Dit is je bewijs dat het pakket daadwerkelijk is verstuurd en kan bij verlies tijdens transport naar worden gevraagd.

Afhandeling
Zodra de retourzending bij ons is verwerkt krijg je hierover automatisch bericht. Dit proberen wij natuurlijk zo snel mogelijk te doen. Heb je na 14 dagen nog niets van ons vernomen? Neem dan contact op met onze klantenservice.